Friday, July 8, 2011

sakit pale II

bersambung blik cter aku pasal entry sakit pale ritu..
sori deyh..aku ngat nk wat entry pnjang..
tp 2 la..aku ad klas la plak..
ngat ka dah cancel...
ok2..

yg story stu 2 ampa pham2 la nah..
haha

story II plak
suma yg aku crta neyh ad ja kt sekeliling aku..
senang kata true based on true story la..
mybe kat tmpat ampa xdak owang cmnie..
tp tmpat aku leyh tahan..
actualy bdak neyh bash aku gak la..
sama naik aku ngn dye kat sni..
tp sb lurve pya pasal kn..
itu hati serupa batu sdah jadi puding ooo..

xpaham la aku napa..
tmbah plak hidup kmi neyh kn student..
so kna alert skit la..
kapel xsalah beb..
tp yang salah tue akan sbb kapel nk hncur hdop sndri..
nk wat cter 6,5,4 cinta plak ka..
nk extend sampai sem 10..
adoi...sakit pale..
bak kata legend..APA PON X BLEYH!!

aku bkan ap kn..
cam aku kata td..aku sama2 naik ngn dye..
akn la aku nk tggal dye kt blakang..
pnat nasihat dah..
tp aku sory to say la..
of cos aku wat xtaw ja..
dah bsaqkn...dah bleyh pkiaq mna bek mna bruk...
aku bukan mak2 yg nk kna berleteq tiap2 hri..
aku pom x bgus mna..
tp pndai mkn pndai smpn la..
owang len mkn fish n chip akn dye aku nk tgok makan pasir ngn lmpur ja kot..
macam2 hidup kolej kn..
cena pom xleyh salah kn satu pihak ja..
ok la...senang kater kapel 2 bgus untuk owg yg pndai jge..
time blaja kapel untuk blaja la..
dah hbs nk pkir kawen ke ape itu lain cter..
bkn ap..t kitowang dah grade ang kata ''ampa xpala pndai..''
''aku na da pa..bengap ja..''
eyh..cmna x bengap kalu life sndri xleyh nk urus..
soh g klas ponteng..nk ponteng pon agak2 la..
aku pon ponteng gak..pndai cri pnyaki pndai la cri ubat..

emhhh..sdah la kot..mlas cter pnjang..
mood : xepy la tgok kwan2 bngang sgt samapi jd kerbau..eyh..siall la..puih..

k..abg long dil mlas nk drama g..hee..

p/s :nk cri tali ikat kapai ikat rebau sekoq neyh...chow..

No comments:

Post a Comment