Friday, December 16, 2011

tolong aku...

hello bloggers...

ok..snang crte aku skung agak desperate..
desperate ap??


duit..!!!
sejak2 aku jd students bru aku taw bnde neyh bermkne gla..
bukan untuk aku joli2 ngn mna2 cewek..
tp untuk aku blajar...

without bnde neyh susah btoi nk study..
pnjaman mmg dapat tp x mncukupi untuk mnampong hdop..
btol x??

bkn xmow mnx mak ayah..
mlu la plak bsar2 gini nk mnx2 g..
untuk org2 yg senang mybe one col duit msuk..
org cm aku xdapat la..
rm50 pom aku leyh wat than bermnggu.(wat sedih plak.)
haha~~

so aku nk tye sape2 bleyh mnolong dak cmne nk wat internet money..
klu nk bekerja mmg x la..
dngan klas pack ble mse aku nk stdy..
bloggers2 or sape2 yg salu wat internet money 2 bleyh tlong dak..
aku nk wat income skit nk tmpung hdop..
tp nk yg trusted la..
sama2 kita mnolong...
pnting xmow mlm la...
mngarut bnde cm2..

p/s:hope ad org mau tolong..desperate neyh..nk wat income skit..nk tolong2 parents aku sama..


No comments:

Post a Comment