Saturday, July 9, 2011

life of mine

students life begin...

bermulanya aku di sini..
dah lbh 10 taun aku mnjadi student masih lg aku buntu..
xdapat aku nk tntukan arah hdop aku lagi..

tp sejak aku jejakkan kaki aku di rantauan org aku kian nmpak..
bg dri aku,aku lbh selesa berjauhan dr keluarga..
aku nk cuba bertnggungjawab dengan dri aku dan msa depan aku..

yex..btol fmly bnyak mmbntu..
even ssh fmly always frst..
tp watpekn klu dekat fmly dri sndri xleyh nk berdikari..
asyik nk mngharapkan fmly..
mlas skit report mak ayah..
mak ayah tya napa?? 
lex ja jwab lect 2 x bgus la..lect neyh x bgus la..
kalu suma nk alasan bla nk berjya..
think it..

maybe suma owang x cam aku..
ad jex yg dekat ngn fmly pom berjya..
YAA,,,aku x betah tntang tue..
suma atas dri sndri kn..

dalam kita tgah jd student neyh ad 2 jns owang..
1. nk berjaya.
2. xnk mak ayah kecewa..

bg aku yg frst tue xde masalah sbb dye taw ap yg dye nak.
tp yg second tue ntah la..
xnk mak ayah kecewa..
tp dalam diam2 wat jgak..
hmmm..suma kita neyh leyh berjaya kalu kita cuba..
keep trying is the best way to us learn bout life..
selagi x cuba kita xtawu

actually aku pom dalam second tue..
tp aku ad sbb sndri la napa aku dalam second tue..
itu la jgak sbb napa aku berjauhan..
aku nk cuba cri ap tue erti tnggungjawab..
aku bkan dalam golongan org senang..
tp aku nk cuba senang kan org2 yg try hard bg aku senang even depa tue ssh..

p/s :sila cri jalan yg akan bwak kita ke tempat yg btol...renungi lah..haha

the end 

4 comments:

  1. merantau mencari pengalaman~

    tanx sudi singgah tadi~ follow sini juge =.<

    ReplyDelete
  2. hee...singgah pom cri pngalaman gak...

    ReplyDelete
  3. Salam farez..maaf lambat terjah blogger2 yg join segmen freaky-sminggu 100 follower.. Lana dari group 8..jmpt ke page lana farez? :)

    http://lianapm.blogspot.com/2011/07/seminggu-100-follower-kembali.html

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete