Wednesday, July 6, 2011

sakit pale...=p

kehidupan budak kolej beterusan lagi..
wee..
nk try wat entry pnjang lak la kli neyh..
haha


hmm..
sebagai budak kolej or budak u kita x lri dr hidup berkapel kn..
wahh..luving plak..
even budak kolej x berkapel pon..haha
bukan ap..
aku teringat blik cikgu aku pernah kata dlu..
setiap remaja pastikan hidup dye pernah berkapel walaupon hanya cinta monyet..
bgus tol cikgu aku tue..
ngajaq students untuk berkapel..
haha..


actually semenjak 2 taun aku kat perantauan jadi students neyh bnyak yg aku tgok..
macam2 jenih pasangan kapel pom ad..
kadang2 aku dalam klas pon bleyh lyan perasaan..
gelak2 sendri la..angan2 berdrama la....(gila sebentar..)
hahaha..


hmmm..kalu kenang2 blik aku asa dah bleyh wat novel dah neyh..
tobat untung bsaq la nanti...
haha..


first story...
aku ad sowang kwan neyh...
bguih..tp 2 la...dye bwu frst time nk kapel kn..
so dye xtaw la jns2 girl neyh..
macam kowang taw..
aku kat sini amek pra dip..
so 2 taun dah la aku ad kt sni n aku ngn dye..
lma 2 jgak la dye kapel ngn dak pompn neyh..
lbh kurg la...
haha..


emhh..bwu2 neyh plak digemparkan yg depa neyh dah break..
tp yg pliknya dlm tgah break pom cam owang kapel lg..
berkepit jex..
hahaha..
so aku tya la kwan aku neyh...
kowang ptus napa..
x mcm owang ptus kapel pom..
kepit jex...
tiap2 ari nk kna gayut gak...
kalu x t nk bnuh dri la..telan ubat gegat la..
hahaha...
sebut pasai bnuh dri dak pmpn neyh pnah wat dlu..
tp wayang ja la..
ala..nk wat drama indon la ktakn..
hahaha..
k2 sambung blik hat td 2..
bermla depa ptus sem neyh la..
mcm2 jns gaduh...sesemut masalah pom leyh jadi segajah msalah..
macam2 toi...
xpalakn owng bwu frst time nk cba kapel...
pelan2 kayuh la..
ampa bergaduh cmna pom ampa tetap kna berkepit gak..
cena la x kn...
dalam2 gduh aku tya sowang neyh..''aku syg dye lg la...''
hat sowang g..''sapa x sayang bini oi..''
tp 2 la..masing2 ad ego kn...
lma mne sgt la kowang gaduh..
dalm dok gaduh pom cemburu bagai...
lex la...masing2 ad mata kn..
tahan skit la...
k2..ap2 pom aku harap ampa epy la..


p/s:-aku nk try wat drama kowang neyh t...x pon cerpen ka..terbaek gak..hahaha

2 comments: