Friday, July 8, 2011

beginning of me...

why aku jadi blogger..??

dalam tgah2 aku blogwalking aku masuk la home si abg ben neyh..
salu sgt dye promote sowang neyh..
cik gadis neyh...comey..
aku bg la nma kat dye..dak gadis..
kowang nk tgok bleyh la..

emh actually bnyak kli dah aku perasan abg ben promote dye neyh..
tp xsempat nk usha..
so at last aku try la tgok dak gadis yg abg ben promote neyh..
dlm satu entry dye ap ntah...xsalah jenama kot tjuk tue..
aku pom bca pya bca ase mnarik plak..

before neyh aku x gla sgt nk berblogging..
just nk hilangkan bosan ja bru aku tlis..
actually aku pon x mnat sngt nk mmbca neyh...
yex la..asyik bkak blog owang ad bnda sama ja..
rupa2 bru aku sedar yg aku neyh kecik lg dlm dunia blog neyh..
xknl sape pom lg..

so nk story kt sni slpas aku bce dak gds tue pnya blog aku ase laen..
she has a good soul..
penulisan dye..ayat2 dye have meaning..
thats why napa aku asa nk berblog lg..

hmm..cam aku kate td..
aku neyh masih kecik dalam dunia blog..
aku x knl sape pon..
aku knal pon yg femes2 sdah..like abg ben..penulis senja..ujang..n so on..
haha..
dri diowang neyh la bru aku knal dunia..
aku knal mcm2 jns org..

dalam bnyak blog yg aku folo aku suka jgak budak neyh..
miss fa...interesting budak neyh..
aku xtaw la ap kowang ase klu bce blog dye..
tp cm aku kata..aku tertrik ngn budak neyh..
mngkn la x se glam owg len..
tp tke time la..ad masa depan tu..huu..

ad lagi..dak neyh pom style gak..
miss atyn nme dye..
before aku x berblog lg aku suka bca dye pya blog..
all about her life..
she story have a life..
aku bce x pnah jemu..
kadang aku bkak blog just nk bace entry dye jex..

berblk soklan aku td..
why aku nk jd blogger..??

actually my blog just nk cter kn kisah hidup aku sbgai budak kolej..
aku nk cube hdopkn kite sbgai blogger2 yg msih student neyh tntang life kolej..
even life di kolej aku neyh x sehebat kowang suma..
tp neyh la aku nk cuba sampaikan..
tentang suasana..tentang rase..dan jugak jiwa..

hmm
aku pom sedar aku pya penulisan mmg truk..
kalu wat novel mmg sah x dijual..
haha..
so...aku masih lg belajar..
ap2 salah aku mnx maaf..

p/s :epilog budak kolej...aku nk try wat cter2 kat sni cam stu drama..hahaha..lunatic betoi aku neyh..ha..stu g..try la usha link2 2..xleyh nk komperm la..tp serius menarik..yg len terserah kalian mnentukan..

adios amigos

No comments:

Post a Comment