Monday, May 16, 2011

nothng idea..!!

ngah in mood bloggy now...
tp not sure ap nk msuk dlm entry skung...


x endah...mau tlis jgak...
mkin lma in bloggy neyh mkin terasa ap nk d wat...
xlma dah la aku nk mengupdate salu bloggy aku neyh..
nk hbs dah cti...ngek btol..


hAhAhA....


but thnx for someone 2 show kat aku nk mnggila in bloggy..
to the group help kalu ad ap2 nk dperbetul..


emhh....
agak rndu suasana aku kat kolej..
even aku tdow jex bnyak sana...
kih3x~~


bnyak bnda nk wat lg r..
ngn dak klas aku x jd memoirs g dlm life aku yg independent neyh..
hAhAhA~~
hopefully in half and a years neyh ad sumtin nk wat
to the members in kolej...
plan sumtin t..
x ckop g aku nk berjiwang2..berkoya2 g neyh..
nk try hbur2 kn dri ngn ampa semua t...
wait2...a new me will reborn....




last entry

pkirkan..mna letaknya perbezaan??
hahaha..


satu g...
xpnh aku terpkir upanya dak dua owng neyh ad mka sama??
ajaib2..

~ emmhh ~

the end

1 comment: