Monday, May 16, 2011

aku rindu shisha nawaf...

hemhh...entry kli neyh bwu aku asa aku nk crta pasal kolej...
before2 neyh aku ngarut jex...
feeling2 bebenor...
hati bunga toi...
tetiba aku asa aku sgt rindu kolej..
cm nk p cpt ja...
mlas nk dok umah lma2...
boring gla asa...
berjauhan dri parent asa puas ht lg...
rndu nk stdy...
nk myembang ngn lecturer...
sb hari guru kot aku asa cam neyh...haiya...
tp bla dok sana tudia la..
klas mlas mampoih nk p...
tuang x kira masa..
bkan ap sbnaqnya neyh...
terasa hati terancam gla...
bopa paper la aku repeat sem neyh...
truk2..
dok kolej pndai sgt ajaq owang nu ajaq owang nie..
tp mai exam mlingkop gla..
harus2...
semua sb asyk mngutuk lec la neyh...
sama2 kita ngutuk ayah lah...mom gee...uncle...
berdosa btol asa...
cri keramat semua...
sumpahahan2...hahahaha...
sorry lec2 ku...
selamat hari guru...thnx sb ajar kmi semua...
sya tua pon ilmu anda sy praktik...

thnx alaways..
adios amigos..

No comments:

Post a Comment