Thursday, May 19, 2011

aku nk kna blik kb dah!!!!!


kire2 blik skung dah leyh aku nk wat countdown blik kb..
x brape lma lg dah...
actually agak tension gak nk blik even miss gla nk blik kb..
ntah la..
mybe last sem aku wat sumtin yg mmg aku neyh bodoh atau ap??
mlu gla nk berjmpa kmbli dgn depa suma..
mybe jgak kot result aku nk mai neyh truk gla...
kmferm ur truk gla...
mmg aku men2 pon last sem..

aku seruisly konfius ap aku nk wat sem lpas...
niat awal mmg asa nk bnggakan owang..
emmmhh...tp 2 la...
xsamapi thap aku g nk bnggakan owang..

mmg sampai sana t aku kna gla heartless kn hati..
nthla untuk bopa lama aku kna wat...
mnx2 la aku cpt hbs...

mjur la hari2 aku skung neyh hdup dgn sumtin bru..
thnx la sb ajak wat hobi bru...
mmg cti aku neyh truk akbt bnda bngang aku wat...
tp thnx for the lec..
bntu gak aku diamkn hal ni..
sisa2 cty aku neyh nk gla2 la ngn hobi bru aku neyh..
leyh gak kosongkn aku ngn heart aku yg ntah papa neyh..

emmhhh...

ckop la...aku dah xleyh nk ingat dye lg..
mkin hari mkin angau aku...

semak2..
aku xtaw la ap nk jd aku skung neyh...
walau salu dok pkir stdy..
tp tu la,x ckop kuat
cmnie ka idop aku students..
hari2 aku sume mcm beri msalah jex..
mjur aku hdop jauh...
kalu dekat gak x lri aku ngn msalah aku..

dahla skung stdy pon ntah ngarut jex..
asa nk berenti ja...
nyesal lak t kalu berenti skung
skit g ja nk hbs...

pls...kuat skit...
than skit...x lma dah neyh..

in the mud heartless..stupidest...
~~ hAhAhA~~

No comments:

Post a Comment