Thursday, May 19, 2011

bengkek!!!! haish..

teringat puitis2 pujangga...
gemersik syahdu alunan suara..
dengan bait2 puitis bahasa..
menyayat hati,mencengkam jiwa..

sigh
~~ hAhAhA ~~


kamera amatur..
semak tol...


actually mnyambut hari guru arini..
ni la skolah time kcik2 dlu..
skolah rendah aku la..
time neyh cikgu2 suma ad sukaneka...
xdan nk bergmbaq ngn depa... 
lma dah xjmpak kn..
syg r ckgu mat aku..
tp xdan lak tgkap gmbaq dye...
mnjang lari...
bkn pa...
ingt g dye kat aku...
ngat ka xdah..
ckgu mat aku la pmngkin wat aku naik smgt nk stdy mat..
haha..

tp rini mmg pns la ngn dak2 aku neyh...
jebon tol...
mmg leyh la wat smpulan bhsa bru..
janji melayu..
emhh..
ni btoi kna kt depa..
keling..ngok btoi...
cena la nk wat reunion kalu nk p hari guru pon x nmpk mka..
mmg leyh sembang la..
dlm fb bkn men ampa..
mcm2 rancang...
haish... 

xpala...
enjoy la p kolah lma blik...
jmpa blik ckgu2 lma aku...cheerfull..

in mud ngantuk bapak...
pasai jnji mlayu neyh la aku xtdoq sharian...
nk bg jd gak prog ampa...
haish..


ps: thnx 2 my teacher..
cikgu rodiyah,cikgu norfizah serta lain2 cikgu yg mngajar dulu..
jasamu dikenang

No comments:

Post a Comment