Saturday, May 21, 2011

menggila-gila!!!


semalam menggila-gila aku ngn mmber aku..
jadi reja btoi...
dr ptg sampai ke tgah pg mengai(mancing)..
hAhA

tp lpak la..
lma dah x merenung kt RnR...
dapat gak tgok suansana senja kat tepi pntai..
tenang gak la..




camnie la suasana kt sana..
cma 2 la..
syg gla ad pulau kt situ..
xleyh la nk nmpak mtahri terbenam..
tp tobat lawa nmpak merah2 snar mthari..
lepak bai..
mjuq camera amatur ja..
camera mhai xtaw la cena..



aku r neyh ngah menung2 msa depa..
hahaha
xdak la..
ngah tgok bdak2 kat bwah 2 men wau sbnaqnya..
tp dok ngah cewi gak la bergambaq skit...
hahaha
bkan salu nk bergmbaq


neyh partner aku la time 2..
amek time skit..
tgu mlm nk mengai..
hahaha
awai2 orang penuh..
heran toi...

sambil2 2 dok gak la usha2 port nk mngai
besa la bdak bru..
xtaw nk cri port g...
saja ja nk lpak2 hilang boring dok umah..


time neyh dkat koi 10 lbh kot..
xtaw la..
ngah tension msa 2..
geram ikan x sentuh pon umpan aku..
ap pya bad luck la aku neyh..
hahaha

sambil2 mengai usha belakang sat
hahaha
nmpak awek lalu..nk try mancing depa xleyh dah..
ikan pon x sentuh neyh kn org...

tp baik gak la..
xblik tgn kosong k...ad gak sekoq..
2 pon mmber aku la tngkap
luck dye ja 2..


haa...neyh la ikan 2..
ikan sembilang..
xbsaq mna la..anak2 g..
kurg2 ad gak kn hat bwak blik dr xdak pa lngsung..

haha

serrr: tobat dah xmow p g kt situ..tensyen x kna pa..
gla dr koi 7 sampai koi 2 x kna ap..
sedekah umpan ja..


















No comments:

Post a Comment