Friday, July 1, 2011

kacau bilau!!

welcome all to my blog..
salam-salam..
lme x update dah bersawang blog aku..

sebenaqnya xde bnde sgt aku nk cterkn..
aku pom x pndai nk berinfo2 neyh..
xde idea la der..
saje jex la nk tmbah hartnah arkib post aku..
haha
(cewi rr)

sejak2 neyh otak aku blurr xdak pa nk pkiaq..
bnyakkn blogwalking ja bca bnda2 narik kt blog org..
bercerita sguh depa tue..

pahtue agak boring blogwalkingtry la search sumtin
and then jmpak la neyh..


nie adlah gmbar2 tercntik pnah owang cath..
mase aku bce 2 gmbaq neyh ditankap time tgah drve kt satu jalan..
so gmbaq 2 tlis gambar tercntik diatas jalan..
haha..
ap pya tajuk la




nie plak antara 7 bnda tercntik di dunia..
tpbleyh tahan gak la..
cantik sguh..



nie plak antra pmndangan tecantik la.
not bad la kan..
pandai owang cath gmbaq neyh..

actually aku tnjuk gmbaq2 neyh suma sb aku mnat fotografi..
sygnya aku x sekaya org len..
leyh mnat ja la..
nk beli kamera mahai xmampu..
haha

p/s:-someday aku nk try tngkap gmbaq pling bruk plak la
haha

No comments:

Post a Comment