Saturday, July 2, 2011

dunia pelajar

masalah tol 2 3 hari neyh..
sume dak2 bru neyh desperate ap la..
tong sampah pon nk curi..
masalah2..

haish..
agak2 nk buang sampah letak jex la dlm tong tu..
bukan nk marah pon..
niyh dah ngotorkan laluan blik aku..
belambak pya tong leyh g amek hat blik aku gak nk curi..
kasi nyirap btol la..

satu hal lagi..
blik masing2 ad rak kasut blik aku gak jd mngsa..
nk buang rugi..
jual bundle t ap x dapat..
agak2 stokin bau minyak wangi cap dunhill ka xpa gak..
leyh lg trme..

dahtu tgah2 nyirap mai lg msalah..
dak2 bru neyh watpe la ngn air..
stu hostel xde..
aku dok dah dekat sbulan xde msalah mai depa neyh msalah..
redha ja la..
nk marah xleyh..
bukn air nk ade blik pon..

p/s:-
camni la student kolej..mjur la leyh mnd lagi..
tp bju cmne nk bsuh..
aku nk pki pa sok g klas..

~~cuti-cuti~~

No comments:

Post a Comment