Monday, June 27, 2011

walk away

bnyak aku blogwalking arini...
and then dapat bace bnyak gak la bnde2 best..
otak lmbab cm aku neyh mmg x pndai wat entry..
so sape2 yg walking2 kt blog aku 2 maaf la..
mmg bored skit blog aku..

td msa jln2 2 aku ad terbca sumting neyh..
menarik jgak..
cmnala aku xleyh terpkiaq..
rupa2 cm2 blogger2 neyh cepat femes..
blog sape ntah td..
frst xsalah aku owner mst mka ensem,cntik bru org nk bca..perlu ka suma 2 kalu bahan xde mnrik mne pom
second mst sepapat ngn artis...blog pnuh ngn gambar sndri sma2 ngn artis 2...haishh...angkat dri r 2 kn..x bgus2..haha
thrd kna wat kamcheng ngn blogger yang dah femes..cam ben,ujang...cntoh la 2...xde niat lain..diowang pon mule dr bwah..ap slah kita pom mla dr bwah...bru taw kita neyh power kewr x..

tp dlm aku blogwalking neyh aku mnat gla blog si penulis senja...
syg aku xrety nk link kn dye pya blog 2..
sape2 yg xtaw leyh la bca..
stylo..bnya input..
kdang nk gelak2 guling2 aku neyh..

tp aku suka gak bce entry org yg cter sal life dye..
cam atyn junaidi..
maybe orang kampung kot aku mnat..haha..
xdela..dye pye cter xde gedik2..
ad yg stgah 2 gedik..
meluat plak den..

actually bnyak g aku mnat ngn blog owang neyh..
mmg kowang penilis sejati la..
menarik..
aku ka mmg kowang xphm pa la..
haha

p/s sape2 yg ad nme dlm neyh sori deyh..pmnat ampa ja...=p

No comments:

Post a Comment