Friday, June 10, 2011

dear sahabat~~

sejak-sejak neyh aku salu ad msalah..
and stiap msalah aku neyh mst aku nk crte kn kt bdak neyh...
xpon aku tlis jex dlm neyh..
dah mcm journal aku plak
mse tgah aku blogwalking aku tringat kt sowang neyh
tbe2 aku terdetik nk bce entry sahabat aku neyh..
dalam bce2 terasa sedu plak..
sori sahabat..
aku memang xtaw ang dalam dilema..
kalu aku taw memang aku xkn serabutkn lagi kepale ang.
btol2 sori la..
aku sbnaqnya pom dlm dilema mcm ang gak..
aku nk tya pndapat ang pom sebab ang dah berada di tempat 2..
so ang mst phm cena aku asa..
aku xleyh nk luahkan kat bdak2 aku neyh..
diowang x phm mcm ang phm..
actually aku mmg x leyh g gak..
aku dah hbs usaha buat semua terbaik..
aku wat neyh pom sebab aku nk beat ang..
ad sumtin yg aku x beat ang lg..
so aku harap ang kuat kat sana...
tmpt 2 aku taw mmg x terbaik untuk ang..
tp kna adapt la..
kita xkn lma dok kt satu tmpt 2...
aku sni pom pertikaikan semua.
all bout fmly..
diowang dah harap kat kita so kita wat la ya shabat..
even fmly kita x phm ap yg kita nk wat at least kita try dlu...
mcm ang kata dlu..
seorang yg berkelulusan diploma in p******y boleh berjaya dalam perniagaan burger..
haha..
aku terima 2..
even kita grad t dlm bidang 2 kita leyh wat bnda len lg..
emhh...kalu bleyh kita trma jex la ap yg kita dpt 2 dlu..
x smstya setiap msa kita akn dapt yg 2 saja..
kuat skit..and t aku try beat ang...

sory ya shbat..
deep in my heart...haha
=p

mcm bnyak jex aku nk kate kt ang..
tp asa xpyah la..
ang taw kn ap yg ang kna wat..
xsemua owang akn paham kita..
so kita wat la bg owang pham kita....

2 comments:

  1. woiiiii!
    bpe banyak ayat 'neyh' mase intro entri ang?!
    hahaha..

    ReplyDelete
  2. hahahaha....ye x ye gak kn..x pasan..

    ReplyDelete