Saturday, July 2, 2011

miss sepet

dlam tgah2 dok blogwalking kat blog org teringt lak kat dak kecik..
miss sepet diaries..
lme aku x nyemak kt blog dye..
haha

pkir pya pkir..
ntah cmne la aku leyh baik ngn dye..
aku time blaja dlu x penah sepatah pom cakap ngn dye..
dye pon kerek jex ngn aku..
bkan pnah tgur pom..

hemhh..
actually sblum aku amek dip aku amek pra dip dlu..
time nieyh la aku knl dye..
tp knal2 cm2 la..
dye neyh bdak bek gler..
aku pown mmg x tgur la kn..
dak bek mne nk lyan dak liar cam aku neyh..
haha

tp sejak2 dye pndah ase semacam plak..
dye plak dah jd cam tmpt aduan...
ad msalah dye la aku cri..
memahami tol dak kecik neyh..


nie lah si kecil sepet neyh..
comeyh dak
jgn nk ngorat lak..
sekeh t..
hahahahahahaha.

lma x jenguk2 blog dye..
nce blog..
ingt nk link kn la..
dye neyh pnuh ngn hikayat dye sebagai students..
tp 2 r skung dye dah prvte kn plak..
mlu la 2..
haha

p/s:-
dak sepet...sori curi gmbar ko msuk blog aku..
jgn marah nah..mrah gtaw aku delete..hee..
rndu ko..


No comments:

Post a Comment